بلاگ

انواع دستگیره درب ضد سرقت آپارتمان

امنیت آپارتمان‌ها و منازل یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. روش‌های مختلفی برای تأمین امنیت منازل وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از درب‌ها و دستگیره درب ضد سرقت است. درصد زیادی از افراد با درب‌های ضدسرقت و ویژگی‌های آن‌ها آشنایی دارند اما در سال‌های اخیر دستگیره‌های درب ضد سرقت نیز به بازار عرضه شده‌اند که کارایی بالایی در تأمین امنیت آپارتمان‌ها و منازل دارند.

این دستگیره‌ درب ورودی در واقع نوع پیشرفته و مدرت دستگیره‌های سنتی و قدیمی هستند که علاوه بر زیبایی، امنیت لازم برای منازل را نیز تأمین می‌کنند. این دستگیره‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. در این مقاله با انواع این دستگیره‌ها آشنا شده و ویژگی‌های و خصوصیات هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دستگیره درب ضد سرقت چیست؟

به دستگیره‌هایی که بر روی درب ضد سرقت نصب شده و به نوعی طراحی شده‌اند که احتمال باز شدن درب و سرقت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند،‌ دستگیره درب ضد سرقت گفته می‌شود. در ساخت این نوع دستگیره‌ها باید از موادی استفاده شود که از مقاومت بالایی برخوردار باشند؛ به همین دلیل مهمولا از فولاد یا آلومینیوم در ساخت این دستگیره‌ها استفاده می‌شود. این دستگیره‌ها به غیر از افزایش قابل توجه میزان امنیت درب‌های منازل و آپارتمان‌ها، به دلیل طراحی جدید و مدرن، ظاهر لوکس و زیبایی نیز به محیط می‌بخشند. همچنین می‌توانید برای آشنایی با اجزای درب ضد سرقت دیگر مقاله‌های سایت را مطالعه کنید.

انواع دستگیره درب ضد سرقت

انواع دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره‌های درب ضد سرقت آپارتمان‌ها و منازل در مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها بر اساس نوع طراحی و متریال به کار رفته در ساخت از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار بوده و به همین منظور برا شرایط خاص به کار گرفته می‌شوند.

دستگیره در ثابت

یکی از متدوال‌ترین انواع دستگیره درب ضد سرقت به حساب می‌آیند که معمولا به صورت دو پیچ طراحی و ساخته می‌شوند؛ منظور از دو پیچ بودن دستگیره در ثابت این است که این دستگیره‌ها از سمت داخل آپارتمان به پیچ بر روی درب نصب شده به طوری که امکان باز کردن آن‌ها از سمت بیرون وجود ندارد. در طراحی و ساخت این دستگیره‌ها معمولا از طرح‌های کلاسیک و هنری استفاده می‌شود تا ضمن تأمین امنیت ظاهری مجلل و سلطنتی برای در فراهم کنند.

 

دستگیره رزت یا دو تکه

دستگیره‌های رزت یا دو تکه که یکی از ایمن‌ترین دستگیره‌های مورد استفاده برای در آپارتمان هستند به شکلی طراحی شده‌اند که قسمت دستگیره و قفل از یکدیگر جدا هستند. طراحی این دستگیره‌ها به این صورت است که معمولا دستگیره در سمت بیرون ثابت بوده و قابلیت باز کردن در را ندارد اما دستگیره سمت داخل با زبانه قفل مرتبط بوده و می‌تواند در آپارتمان را باز و بسته کند. این نوع دستگیره‌ها به دلیل نوع طراحی قابلیت نصب بر روی انواع درها را دارند.

دستگیره درب ضد سرقت توپی

یکی از بهترین دستگیره‌های درب ضد سرقت برای در ورودی آپارتمان‌هایی محسوب می‌شود که از دستگیره ثابت استفاده می‌کنند. این دستگیره‌ها معمولا از نوع ثابت بوده و بیشتر جنبه تزئینی و زیبایی دارند زیرا در باز و بسته کردن در دخالتی ندارند.

در ساخت دستگیره‌های ضد سرقت توپی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که می‌توان به سرامیک و شیشه اشاره کرد. مدل‌های جدید دستگیره‌های توپی به شکلی طراحی می‌شوند که قفل در داخل دستگیره گرد قرار داده می‌شود. این کار باعث می‌شود که بتوان در آپارتمان را از سمت داخل و خارج به راحتی با کلید قفل کرد. این ویژگی باعث می‌شود که در آپارتمان از امنیت بالایی برخوردار باشد.

دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

به جرأت می‌توان عنوان امن‌ترین دستگیره در را به دستگیره‌های الکترونیکی یا دیجیتال اعطا کرد. این دستگیره‌ها در انواع مختلفی از جمله دستگیره اثر انگشتی، کارتی و رمزدار تولید می‌شوند که امنیت بالا و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورند.

این دستگیره‌ها نمونه مدرن و پیشرفته دستگیره درب ضد سرقت هستند که از روش‌های مختلفی مانند اثر انگشت، کارت، رمز، تشخیص چهره، تلفن همراه و غیره برای باز و بسته کردن قفل درب استفاده می‌کنند؛ در نتیجه نیاز به کلید ندارند. از مهم ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و مزایای دستگیره‌های دیجیتالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا
  • قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند
  • قابلیت کنترل قفل از راه دور
  • قابلیت کنترل ورود و خروج افراد
  • قابلیت تغییر رمز
  • کاربری ساده و آسان
  • کیفیت بالا و مقاومت بسیار خوب
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت

خرید و قیمت دستگیره درب ضد سرقت

 خرید و قیمت دستگیره درب ضد سرقت آپارتمان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های درب آپارتمان که نقش اساسی در تأمین امنیت دارد، دستگیره و قفل است. دستگیره و قفل اصل‌ترین عامل باز و بسته کردن در به حساب می‌آیند به همین دلیل استفاده از دستگیره‌ درب ضد سرقت برای درهای ورودی آپارتمان‌ها می‌تواند به میزان قابل توجهی امنیت منازل را افزایش دهد.

دستگیره‌های ضد سرقت در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از این مدل‌ها با توجه به نوع کاربرد از متریال‌های مختلفی ساخته شده و بر روی انواع در مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگیره‌های دیجیتالی را می‌توان بهترین و ایمن‌ترین دستگیره در دانست که از روش‌های مختلفی برای باز و بسته کردن در (اثر انگشت،‌ کارت، تشخیص چهره و غیره) مطابق با فناوری روز استفاده می‌کنند.

از این رو با توجه به انواع مدل و متریال استفاده شده در  قفل و دستگیره درب ضد سرقت آپارتمان، قیمت آن متنوع است، شما می‌توانید برای خرید دستگیره درب با بهترین قیمت و کیفیت به سایت سپهر استیل یکی از تولیدکنندگان انواع دستگیره در مراجعه کنید.

4 دیدگاه در “انواع دستگیره درب ضد سرقت آپارتمان

  1. نیکو گفت:

    سلام و دورود.
    قیمت دقیق دستگیره درب ضد سرقت چنده؟

  2. شکور گفت:

    خوب بود.

  3. عاطی گفت:

    سلام.سوالم اینه درب ضد سرقت سفید داریم و میخوایم دستگیره طلایی براش بخریم حالا سوالم اینه، قسمت چشمی، قفل داخل و سیلندر طلایی میشه یا نقره ایی؟

    1. mirzaei گفت:

      سلام با شماره دفتر فروش ما تماس بگیرید به طور کامل براتون توضیح می دن.

      دفتر فروش: 09056039292

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *